11 dagar kvar

Har smått börjat packa resväskan, kommer nog att få ner allt med lite våld. Det värsta är att väskan ska vägas också :) Har också sett att Stoffe smugglat ner små kuvert med brev i, men de ska läsas när jag kommer fram. Jag har nog ännu inte förstått vad jag givit mig in på. Jag har nog inte förstått hur mycket jag kommer sakna min kära make.. 

Självklart kommer jag att sakna familjen och vännerna men att vara ifrån Kristoffer som jag tillbringar varje dag med kommer att vara allra tuffast. Det finns ju skype, facebook, mail och kanske ett och annat handskrivet brev!

Sitter och funderar över vad man ska ta med sig som present till familjen och tror att det får bli min miniatyr midsommarstång och olika smaker av marabou chokladkakor. Marabou polka blir ju en riktig svensk kombination. :)

Snart är vi nere på ensiffrigt!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0