Andra dagen

Idag har det varit jobbigt, hemlängtan, grät till och med framför mamman i familjen men det var skönt, så att hon förstår hur jag känner!

Känner mig ganska ensam och inte blev det bättre när man kommer in i det stora varuhuset och de har en hel vägg full av alla hjärtans dag saker.. buhu jag som aldrig brytt mig om alla hjärtans dag förut blev alldeles blödig!

Dagen började med morgon rutiner, fixade med tvätt och städade upp efter barnen. Sedan åkte vi till Douglas, till supermarket där vi storhandlade, inte lätt att förstå sig på förpackningarna här ska ni veta!

Sedan lämnade vi Beth på eftermiddags skolan.. Har egentligen inte gjort så mycket annat, mest vaktat barn och gjort mina sysslor!

Nu blir det middag.. Kanske skriver något mer senare!

Emelie


Kommentarer
Postat av: Mia P

Det är ju inte roligt att skriva att det är bra att du gråter.. men det är otroligt viktigt att släppa ut sina känslor och att visa dem =) Blogga är en bra grej! Hoppas att det känns bättre snart,och så måste vi ju testa Skype =) Ska tvinga din pappa att köpa en kamera :) Puss!

2012-02-14 @ 20:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0