En till vecka

Jag kommer att ge allting en till vecka, känns som att jag ger upp lite för tidigt även om jag faktiskt är ganska säker på att jag verkligen vill hem just nu ska jag ändå ge det en chans till. Visst är ungarna ett stort problem och det kommer säkerligen att bli bättre men det det största problemet är mitt stressande schema och det kommer inte att försvinna tyvärr. Så egentligen tror jag nog att jag har bestämt mig för att åka hem men jag ska ge barnen en chans och se om det kommer att kännas bättre.

Idag blir det barnkalas, typ 15 ungar, två au pairer och två mammor. Kanske åker jag hem efter det! :)

I morgon hoppas jag på att få ledigt så att jag kan åka på en cykeltur med de andra au pairerna, till Crosshaven skulle vi, hoppas att jag inte kommer vilse bara, hittar verkligen inte här ännu!

Emelie


Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du skulle välja är det verkligen inte att ge upp! Tänk vilken prestation att bara åka, det skulle jag aldrig våga.

2012-02-17 @ 11:29:06
URL: http://barahannah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0