Kanske skulle jag byta familj?

Funderar också på om jag skulle byta familj, till en familj som har mindre barn? 1 eller 2. Det är en massor av tankar som går runt i huvudet just nu. Speciellt eftersom familjens rutiner och scheman är helt förvirrande för mig, eftersom ingen dag är den andra lik. 

kan ju ge er ett smakprov på min vecka:

varje morgon gå upp klockan 7 och sluta vid 18 (mån-ons)

Måndagar:
Emily till dagis 9-17
Lucy skola 9-13,30
Beth hemma med mig hela dagen.
Lucy drama 14,30-15,30

Tisdagar:
Emily hemma med mig hela dagen
Lucy skola 9-13,30
Beth dagis 12,30-15,30 (skolorna ligger bredvid varandra så jag måste packa in alla ungar för upphämtningar varje gång)

Onsdagar:
Emily till dagis 9-17
Lucy skola 9-13,30
Beth dagis 9-12
Simskola 15

Torsdagar:
Ledig, men igen annan au pair är ledig.

Fredagar:
Jobb mellan 9-15

Lördagar:
Jobb mellan 9-15

Söndagar:
Ledig

Så ser det ut, det gör mig illamående och enormt stressad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0