Torsdag 16 februari

De dagar som gått hittills har nog varit de värsta i mitt liv. Jag har hemlängtan och känner verkligen fel på alla ställen jag varit hittills. Känner mig för gammal på au pair mötet, även om alla var jättetrevliga, kände jag mig inte glad och exalterad som alla andra verkade vara, även de som varit här ungefär lika kort tid som mig.

Barnen accepterar mig inte alls, allt känns hemskt och just nu känner jag bara för att avbryta alltihopa. Har dock förhandlat med mig själv, att inte ge upp fören när jag varit här i 2 veckor.

Det känns som att jag kommer att ge upp, men då har jag i alla fall provat att vara au pair, även om jag tror att jag tog mig vatten överhuvudet när jag valde en familj med tre barn.

Familjen är på inga sätt en dålig familj, de behandlar mig jättebra på alla sätt, det är hos mig problemet är.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0